2009年12月29日 星期二

透明。


《透明》,是我D90的处男MV。摇滚天使联络我的时候,我已经警告过她说我会把《透明》搞砸。难得有人愿意把作品丢给我糟踏,我当然是爽快地答应了。拍MV很难,给个没什么经验的拍,真的很难。摇滚天使,谢谢妳让我参与。
故事讲述两姐妹和一个男生的爱情故事。这里不多解释,希望大家看得懂。

‘Transparent’ is my first ever MV done with my D90. I did warn Rock Angel about the possibility (which is almost 100%) of me ruining the song. Thank you for letting me join in the fun, Rock Angel.
It is a story between a guy and two sisters. I hope it is not that hard to get the thing.

15 則留言:

meimeijoyful 提到...

wow!!! you did a good job!!!

jackjack 提到...

damn...why my eyes got water d?!

Shuk Ling 提到...

太棒了!!!

KJ 提到...

thanks for the effort man~ This mv is awesome!

Sophiacsh6508 提到...

说真的,蛮不错叻~~~ 故事和音乐拿捏得刚刚好

摇滚天使 提到...

伟兴,我不会后悔让你参与这次的跨州合作,更不怕你会搞砸,因为我一向对你的作品有信心。:)

谢谢你把第一次交给〈透明〉,放心!"它"会对你“负责”的...瓦卡卡 。

谢谢你。从mv里看得出你的诚意和用心。很赞!里头那句"你不是她",听了很痛。:)整个mv故事很有穿透力。

那个故意放上去的日落画面... 超喜欢。谢谢你。感动。:)

最后,请代我向那三位主角和所有一起参与这次拍摄mv的幕后朋友们说谢谢。谢谢他们的用心,拍得很赞!希望有机会再跟他们合作。

谢谢大家。:)

加油~

Skyler 提到...

meimeijoyful, thank you very much!

Jack, your roof is leaking haha!

Shuk Ling, woohoo! thanx yea ^^

KJ, thanx. you did a good job too ^^

Sophia, thank you. glad you like it!

摇滚天使,妳没哭着喊失望我已经很爽了,哈哈!谢谢妳。

beryl·bdlg¹² 提到...

i love that phrase '你不是她’
way to go Skyler ^^

独孤求败 提到...

我要做下一個男主角..哈哈.. 我很愛聽著歌,真的很有穿透力..^^

weiti3n89 提到...

This Mv is so sad :(

Skyler 提到...

weiti3n89, i would cry if you laugh after watching it, haha!

TK Cheng 提到...

Superb! It's a very very great effort from everyone!

Well Done!

Cheers!

Skyler 提到...

Thanx TK.

匿名 提到...

i am pleasantly surprised at the quality of mv. well, im assuming you are doing this out of interest. all i can say is ichiban!! and you have good photos too ^^

Skyler 提到...

Anonymous, Thank you very much for visiting my blog. Glad you like them. This MV is the first one I have done, as for photos I accept cases ^^