2009年12月10日 星期四

未完成。Vitamin P

考虑了很久,我决定了用一个我认识的朋友的小小故事来完成这个系列。相信真故事就算再简单也是感动的。炎儿(我比较喜欢这个写法,没有特地要改妳名字)和炎姐(因为妳是姐姐),等妳们回来开工了,呵呵!感谢炎妈(好火)批准,不然我就头痛了!
So I have decided to shoot a real story of a friend I know. I shall try my best in keeping it as original as possible. Fire and Stephanie, see you guys soon ^^

摇滚天使病了很久,而且还是不能吃饭的那种。希望这张未完成能刺激妳快点好起来,圣诞快到了,呵呵!加油!加油!早日康复。
Rock angel has been suffering from some sickness which forbids her from taking rice, weird. Well, this is the Vitamin P you need. I hope it helps ^^ Hope you get well soon, Christmas is around the corner. I NEED YOUR VOICE!

3 則留言:

jackjack 提到...

OMG oohhhhh.....

mouth open like @o@...THAT oh...

*psssssst...suck bak my saliva in~
xD!

摇滚天使 提到...

啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!(尖叫)
帅哥!
Sundae!
刘伟兴!
我的偶像!
透明玻璃!
Vitamin P!
啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!!(依然尖叫)
你好厉害!这完全是我想要的...感觉。
谢谢谢谢谢谢你!
你比医生厉害~ 嘻嘻!
今年的圣诞节很感动。:)

Skyler 提到...

Thx Jack!

摇滚,谢谢妳!